Τι σημαίνουν οι κινήσεις που κάνουν τα κουνέλια;

κουνελια

Τι σημαίνουν οι κινήσεις που κάνουν τα κουνέλια;


Σας μπερδεύει η συμπεριφορά του κουνελιού σας; Παρακάτω θα δείτε μερικές εξηγήσεις για να καταλάβετε τι προσπαθεί να σας πει....

1. Χτύπημα των πίσω ποδιών:
Το δυνατό χτύπημα των πίσω ποδιών τους, είναι σήμα κινδύνου. Μερικά κουνέλια χτυπούν το ένα πόδι στο έδαφος, μερικά χτυπούν και τα δύο πίσω πόδια συγχρόνως. Τα κουνέλια δεν κάνουν φωνητικούς ήχους και αυτός είναι ένας τρόπος για να επικοινωνούν μεταξύ τους. Όταν τα κουνέλια το κάνουν αυτό, σημαίνει ότι έχουν ακούσει κάτι περίεργο ή κάτι που τους έχει φοβίσει που θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι απειλή ακόμη και στην απόλυτη ησυχία καθώς έχουν αυξημένη ακοή και ακούνε ήχους από πολύ μακριά όπου το ανθρώπινο αυτί δεν τους αντιλαμβάνεται και αυτός είναι ένας τρόπος για να ειδοποιήσουν και τα άλλα κουνέλια.

2. Όταν το κουνέλι κάθεται στα πίσω πόδια:
Τα κουνέλια κάθονται στα πίσω πόδια τους για να έχουν μια καλύτερη άποψη του γύρω χώρου. Συνήθως αυτή η στάση ακολουθεί όταν ακούει κάτι και προσπαθεί να καταλάβει τι είναι. Τα κουνέλια χρησιμοποιούν επίσης αυτήν την τεχνική για να γίνουν πιο ψηλά και να φθάσουν τη λιχουδιά που κρατάτε. 

3. Γρύλισμα:
Το γρύλισμα είναι μια προειδοποίηση όταν παραβιάζετε τον χώρο του ή ενοχλείται κι ότι είναι έτοιμο να επιτεθεί και αν συνεχίσετε θα σας δαγκώσει. 

4. Γιατό δαγκώνουν τα κουνέλια:
Τα κουνέλια δαγκώνουν για διάφορους λόγους:Το απαλό δάγκωμα σημαίνει αγάπη. Έτσι εκδηλώνουν την αγάπη τους προς άλλα κουνέλια και στην φύση. Επίσης μπορεί να δαγκώσουν απαλά για να τραβήξουν την προσοχή σας. Το κακό είναι ότι τα κουνέλια δεν μπορούν να καταλάβουν ότι πονάει!Αν το εμποδίζετε θα σας δαγκώσει απαλά για να του ανοίξετε το δρόμο. Εάν το κρατάτε αγκαλιά και σας δαγκώσει απαλά, τότε πολύ πιθανόν να θέλει να το αφήσετε κάτω. Τα κουνέλια επιτίθενται με τα δόντια και τα νύχια τους. Εάν εισπράττετε μία τέτοια αντίδραση, αυτό σημαίνει ότι το έχετε ενοχλήσει, παραβιάσει τον προσωπικό του χώρο ή εκφοβίσει. Υποχωρήστε γιατί τα δαγκώματα μπορούν να είναι πολύ πολύ επίπονα.Εάν απλώσετε το χέρι σας να το χαϊδέψετε και το κουνέλι σας δαγκώσει αυτό σημαίνει αυτοάμυνα. Τα κουνέλια δεν μπορούν να δουν τι είναι μπροστά από τις μύτες τους και μη μπορώντας να δούνε τι είναι αυτό που τους αγγίζει, θα δαγκώσουν. Γι'αυτό τα κουνέλια πριν φάνε/δαγκώσουν κάτι, πρώτα το μυρίζουν. Γι’αυτό πριν το χαϊδέψετε, απλώστε το χέρι σας μπροστά του, να δει ότι δεν απειλείται και μετά χαϊδέψτε το στο κεφάλι. Για να σταματήσει το κουνέλι σας αυτή την συμπεριφορά, δοκιμάστε να αναφωνήσετε τσιριχτά «ΜΗΗΗΗ!!» όταν σας δαγκώνει. Τα κουνέλια συνδυάζουν το τσιριχτό με μεγάλο πόνο/φόβο. Ενδεχομένως θα καταλάβει ότι το δάγκωμα του σας πονάει και θα σταματήσει αυτή την συμπεριφορά. 

5. Τσίριγμα:
Όταν ένα κουνέλι τσιρίζει, εκφράζει τρομερό φόβο ή πόνο. Ένα άγριο κουνέλι που δεν έχει πιαστεί ποτέ από άνθρωπο μπορεί να τσιρίξει από φόβο καθώς σηκώνεται από το έδαφος. 

6. Το κουνελάκι στριφογυρίζει γύρω μου:
Είναι ο χορός της αγάπης και σας εκφράζει έτσι τα συναισθήματα του. Σημαίνει ότι αποζητά την προσοχή σας και τα χάδια σας. Επίσης τα αρσενικά μη στειρωμένα κουνέλια θα κάνουν γύρω σας κύκλους, κάνοντας ήχους (βουητά) προσπαθώντας να σας γοητεύσει για να ζευγαρώσει. 

7. Το κουνέλι τρίβει το πιγούνι του πάνω σε πράγματα: 
Τα κουνέλια έχουν αδένες μυρωδιάς κάτω από το πηγούνι τους και τρίβοντας το σχεδόν πάνω σε όλα, μαρκάρουν έτσι την περιοχή τους. Ακόμη και οι άνθρωποι μπορούν να μαρκαριστούν. Οι άνθρωποι όμως δεν μπορούν να μυρίσουν αυτή τη μυρωδιά, όποτε δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε. 

8. Τρίξιμο δοντιών:
Το ήρεμο τρίξιμο των δοντιών σημαίνει ότι έχετε ένα ευτυχισμένο κουνέλι. Το δυνατό όμως τρίξιμο σημαίνει ότι το κουνέλι πονάει. Για να καταλάβετε τι σας λέει, εξετάστε τα μάτια του (είναι ορθάνοιχτα ή μισόκλειστα όπως όταν είναι χαλαρό) και τη γλώσσα του σώματος του (είναι καμπουριασμένο και ανήσυχο ή χαλαρωμένο και ήρεμο). Μικρές λεπτομέρειες όπως αυτές μπορούν να σας δείξουν πότε ένα κουνέλι δεν αισθάνεται καλά. 

9. Γιατί τρέμει η μύτη των κουνελιών:

10. Γιατί τα κουνέλια τρώνε τα καλώδια:
Τα κουνέλια στη φύση ζουν σε λαγούμια και συχνά μέσα στη φωλιά τους μεγαλώνουν ρίζες. Αυτό τους ενοχλεί καθώς τους εμποδίζει την είσοδο στη φωλιά τους. Έτσι ροκανίζουν τις ρίζες για να μένει η φωλιά καθαρή και προσβάσιμη.Τα καλώδια λοιπόν στο σπίτι σας, είναι οι ρίζες. Άν βρεθούν στο δρόμο τους, τότε κυριαρχεί το ένστικτο και τα ροκανίζουν. Ο καλύτερος τρόπος για να προστατέψετε τα καλώδια των ηλεκτρικών σας συσκευών αλλά και τον κίνδυνο ηλεκτροπληξίας του κουνελιού σας είναι να μην έχει πρόσβαση το κουνέλι σε αυτά ή να τα καλύψετε με τους ειδικούς πλαστικούς σωλήνες για καλώδια. Να διαλέξετε όμως σωλήνες από σκληρό πλαστικό καθώς τα δόντια του μπορούν να τρυπήσουν τα πάντα.

11. Το κουνέλι κάνει αλματάκια στον αέρα:
Τα αλματάκια στον αέρα είναι μια έκφραση χαράς από ένα κουνέλι. Το κουνέλι πηδά στον αέρα, στρίβοντας συχνά και τινάζοντας τα πόδια και το κεφάλι του. Δυστυχώς τις περισσότερες φορές δεν υπολογίζουν καλά το που θα προσγειωθούν σωστά και καταλήγουν στον τοίχο, τα έπιπλα κλπ. Αυτά τα αλματάκια χαράς είναι δύσκολο να φωτογραφηθούν λόγω του ότι γίνονται πολύ γρήγορα!

36 σχόλια:

  1. Γειά σας.έχω αγοράσει ένα κουνελάκι έδω κ ενάμιση χρονο.είναι μια ράτσα ,σαν αυτά που έχουν τα αυτιά κρεμασμενα κάτω όπως τα πρόβατα, είναι αρσενικό το φωνάζουμε γκουφι,είναι πολύ όμορφο χαριτωμένο κ πολύ ζωηρό θα θελα να πω.όταν το πήρα μ είπαν ότι ήταν 4-5 μηνών περίπου.είναι ασπρόμαυρο, πιο πολύ μαύρο, επάνω στη ραχη έχει μια γραμμή άσπρη κ κάτω στο μπροστινό ποδαράκι λίγο άσπρο κ το άλλο ποδαράκι είναι μαύρο. όταν το πήρα,στην αρχή ανέβαινε επάνω στον καναπέ κ τα έκανε, κατουρουσε,κιόλας, δε ξέραμε γιατί το έκανε αυτό, το διωχναμε,αλλά αυτό εκεί, μετά πήγαινε και τα έκανε κάτω στο παρκέ δίπλα από το καναπέ, του είχα βάλει ένα κρεβατακι,εκεί κ τα έκανε εκεί μεσα.σιγά σιγά έφυγε κ από κει και μετά ουρουσε,έξω από την πόρτα του σπιτιού, στο διάδρομο όπου έβρισκε. τώρα έχω το κλουβί πίσω στο δωμάτιο μ,εκεί κοιμάμαι μαζί με την μάνα μ,δε ξέρω αν επιτρέπεται το κουταλάκι μέσα στο δωμάτιο, τώρα το βγάζουμε έξω στον κήπο,κ το ξαναφερνουμε πάλι μέσα,δε το αφήνουμε καθόλου να έρθει στο σαλόνι να κάτσει, γιατί όπως σας είπα είναι πολύ ατσάλο κουνέλι γεμίζει όλο το σαλόνι, δε ξέρω αν αυτό το κάνουν και άλλα κουνελια, η μόνο το δικό μου το κάνει αυτό, δε ξέρω για πιο λόγο κ τι φταίει που τα κάνει αυτά. πάντως δεν είναι καθαρό κουνέλι, σας το γράφω για να μου δώσετε μια συμβουλή τι πρέπει να κάνω με αυτή την κατάσταση.μπορώ να πω ότι το έχουμε παραχαιδεψει,έχει όλα τα χάδια, δε του λείπει τίποτα ότι θέλει από τροφή το χει,καμία φορά όταν πάω το πρωί να του ρίξω ξερή τροφή ,όταν πάω να του πάρω το πιατακι,σαν να πεινάει η βιάζεται να φάει γρήγορα, στριφογυριζει και μ δαγκώνει λίγο ελαφρά το χέρι. μπορείτε να μου πείτε γιατί το κάνει,αυτό. μήπως φταίει που είναι αρσενικό, μήπως τα θηλυκά είναι πιο ήρεμα? πριν μερικούς μήνες σκαρφάλωνέ επάνω στα πόδια μας, ήθελε σεξ με κουνέλα,έρχονταν πάνω μας μας γρατσουνουσε κ μας δαγκωνε,μήπως φταίει αυτό που έχει αυτή τη στάση.τώρα που το κλείσαμε μέσα ησυχασε,λίγο. μπορείτε να μου δώσετε μια συμβουλή τι πρέπει να κάνω κ τι πρέπει να προσέχω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω που ειχα παλια 6 κουνελια και τωρα εχω το 7 κουνελι που ειναι το μονο που ζει μπορω να σου πω πως δαγκωνει ελαφρα για να σου διξει πως σε αγαπαει αυτο δεν καταλαβενει πως σε ποναει και το οτι κατουραει οπου βρει απλος πρεπει να του μαθεται να πιγενει σε ενα συμιο και πως θα το κανεται αυτο βαλτε λιγες απο τις ακαρθασιες του στο συμιο που εχετε για το κουνελι σας δεν ξερω αν πετιχει συγουρα παντος στο εκτο μου κουνελι πετιχε επισης τα κουνελια δεν ειναι πολυ για να τα αφινετε μεσα στο σπιτι τα αρσενικα δεν θελουν πολλα χαδια μερικα αρσενικα ειναι χαδιαρικα αλλα μερικα δεν θελουν πολλα χαδια και γι αυτο το λογο δαγκονουν και γρατσουνανε επιδη θελουν να σταματησετε να τα χαϊδεβετε και ναι τα θηλυκα ειναι πιο χαδιαρικα και ηρεμα απο τα αρσενικα ιδιετερα αν τα εχετε απο μικρα κααι δεν τα εχετε κακο μαθει

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα, με λένε Ιωάννα είμαι 17 χρονών. Οι γονείς μου, μου πήρανε κουνελάκι για τα γενέθλια μου, όμως αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.. το κουνέλι μου όταν θέλει να κατουρήσει χοροπηδάει. Με αποτέλεσμα να λερώνει συνέχεια το χώρο. Τι μπορώ να κάνω για αυτό;

      Διαγραφή
    3. Geia sas kai apo emena. Pos mporw na ftiaksw mia proxeiri "toualeta"gia to kouneli mou mexri na anoiksoun ksana ta katastimata? Kapoia idea kapoios?

      Διαγραφή
  2. Εχω ενα μικρο κουνελακι που δεν εχει βγαλει νυχακια και εχω δυο προβληματα :
    1) δεν τρωει την τρωφη της και τρωει μονο καροτα , φριγανιες κ.α.
    2) πιγενει στο καγκελο του κλουβιου της συκονετε στα δυο ποδια και μυριζει το καγκελο και οταν βαζω το δαχτυλο μου να δω τι θα μου κανει με δαγκονει αλλα οχι πολυ δυνατα αλλα ουτε πολυ ελαφρια
    Να ανησυχισω ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν τρώει συμενει οτι πρεπει να το πας στο οδοντιατρο γιατι εχει πονοδοντο!Και οταν πηγενει στα καγγελα ζειταει βοήθειά γιατι νιοθειεγκλοβισμενο και θελει να βγει απο το κλουβι του!μην ανησιχιτε!

      Διαγραφή
  3. Τελευταία το κουνέλι μου κάθε πρωί που το βγάζω από το κλουβί του πάει και κρύβεται πίσω από το κρεβάτι μου όλη την μέρα μέχρι το απόγευμα,να ανησυχισω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μην ανησυχείς είναι απολύτως φυσιολογικό και το δικό μου κουνέλι το κάνει. Απλά θέλει να μείνει λίγο μόνο του για να χαλαρώσει

      Διαγραφή
    2. Και εγώ έχω αρσενικό κουνελάκι 2 χρονών (ράτσα: κουνέλι νάνος)έχω κι εγω αυτό το πρόβλημα,όταν το είχαμε πρωτοπάρει το αφήναμε στο σαλόνι μέχρι που χάλσε τον καναπέ επειδή ακτουρούσε πανω και τα χαλιά επειδή τα είχε μαδήσει,τώρα το βγάζω για κανα 2ωρα την ημέρα αλλα δεν ξέρω πως αποτυπώνεται αυτό στην ψυχολογία του γιατί εχω παρατηρήσει πως όταν τριγυρνούσε μόνο του στο σπίτι ήθελε πιο πολλά χάδια και με εμπιστευόταν περισσότερο😕

      Διαγραφή
  4. εχω ενα κουνελι αρσενικο εδω και 1 χρονο,το εχω τελιοσ ελευθερο σε ολο το σπιτι,το εμαθα να πιγενει στην τουαλετα του,πιρε λιγο χρονο αλλα εμαθε τελικα,ειναι πολθ καθαρο,δεν λερονει πουθενα εκτος την τουαλετα του,θελει εκπεδευσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα έχω ένα κουνέλι ελληνικό γίγαντα είναι περίπου 11 μηνών και θηλυκό δυστυχώς σήμερα έμαθα ότι έχει ωτίτιδα βαριάς μορφής και ο κτηνίατρος μας έγραψε φάρμακα ...είχε κανείς παρόμοιο περιστατικό; Είναι σοβαρό θα προλάβω να το γλυτώσω;; Αύριο κιόλας ξεκινάμε θεραπεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα..προσφατα αγορασα ενα κουνελακι μικρο και παρατηρησα.οτι.αρκετες φορες τρεμει και και.σηκωνει το ενα απο τα δυο τ αυτακια π επισης τρεμει..ειναι κτ κακο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα κουνέλια δεν κλίνουν ποτέ τα μάτια τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικά τα κλείνουν όταν κοιμούνται και άλλα όχι! Εξαρτάται το κουνέλι! ��

      Διαγραφή
  8. Εμένα το κουνελάκι μου (αγοράκι) δαγκώνει αρκετά συχνά τα κάγκελα του κλουβιου του πολυ έντονα. Γιατί το κάνει αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κάτι καλό απλώς σου δείχνει ότι θέλει να βγει έξω από το κλουβί και να ξέρεις ότι πρέπει να κάθονται 3-4 ώρες τουλάχιστον έξω από το κλουβί τους

      Διαγραφή
  9. Και επίσης όταν το αφήνω ελευθερο κάνει κάτι τρεξίματα και κοπαναει από εδώ και από εκεί. Να ανησυχησω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω το αρσενικό μμο κουλελκου 3χρονια τώρα έχει τώρα καποιεκ μέρες ποπ τρώει με το ζόρι μάλιστα τα(τα πελετακια) τγν τροφή ττο την πετάει έξω από τα κάγκελα ενώ οταν τον βγάζω έξω φέρεται φυσιολογικά τρέχει πηδαει κάνει κύκλους γύρω μου αλλα δεν τρώει ούτε μαρουλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω ένα κουνελι lop ear. Βλέπω τώρα ότι μόνιμα το ενα αυτι το έχει επάνω και το άλλο κάτω.... μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί?
    Έχει κάποιο πρόβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα πρόσφατα αγόρασα ένα lop
    Αλλά τώρα βλέπω ότι έχει μόνιμα το ενα αυτι πάνω...
    Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kalispera to kounelaki mou epese apto mpalkoni 3orofou koutseni ti na kano? Exi elastikotita lete na exi kapia. Esoteriki emoragia?
    Iparxi kapios pu mpori na mou pi??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω ένα κουνέλι που την λένε Φούσκα και είναι περίπου 2 τις τελευταίες 2 μέρες με μυρίζει συνεχώς και κάθεται πόσο από τα πόδια μας. Και θέλω να σας ρωτήσω και κάτι άλλο πρέπει να το αφήνουμε συνεχώς ελεύθερο; Και το κουνέλι μου δεν με έχει γλύψει ποτέ παρά μόνο την πρώτη φορά που την είχαμε πάει κτηνίατρο πρέπει να ανησυχίσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω ένα κουνελάκι άσπρο 1,5 χρόνων και όταν ανεβαίνει στο κρεβάτι σέρνει τα ποδαράκια τα μπροστινά του λες και στρώνει το κρεβάτι (δεν το κάνει συνέχεια) Τι είναι αυτό ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω ένα κουνελάκι άσπρο 1,5 χρόνων και όταν ανεβαίνει στο κρεβάτι σέρνει τα ποδαράκια τα μπροστινά του λες και στρώνει το κρεβάτι (δεν το κάνει συνέχεια) Τι είναι αυτό ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σας έχω ένα κουνελάκι ακόμα δεν μάθαμε φύλο είναι νανακι τύπου λιονταράκι στην αρχή όταν το πήραμε ερχόταν πολύ σε μένα όμως τώρα πηγαίνει μόνο στο αγόρι μ και σε μένα έρχεται μόνο εάν έχω φαγητό τι να κάνω να ξανά έρχεται και σε εμένα; ούτε να το χαϊδέψω δεν κάθεται αμέσως φεύγει 🙄😟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γειά σας έχω ένα κουνελάκι μίνι που το φωνάζω φλοξυ... Τις τελευταίες μέρες δαγκώνει τα κάγκελα Κ κουνάει όλο το κλουβί μόνο την διάρκεια της νύχτας. Κ δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε. Την ημέρα όμως μόλις μπει ο ήλιος στο σπίτι κοιμάται. Τι να κάνω;; τι φταίει γι αυτό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και δεν ξέρω τι να κανω για να σταματήσει.. εμένα πλέον δεν το κάνει μόνο το βράδυ, αλλά και το πρωί ως τις 10.. είναι ανυπόφορο

      Διαγραφή
  19. καλησπερα και ενω ολη την μερα ο κουνελος μας ηταν
    μια χαρουλα απο το απογευμα και μετα ειναι ησυχος και ανορεκτος τι μπορει να συμβαινει μπορει καποιος να μου πει καποια αιτια¨?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως το ότι δεν τρώει μπορεί να σημαίνει πως ήταν άρρωστος, γενικότερα αν είναι απλά ήσυχος και δεν έχει όρεξη δεν χρειάζεται να σας απασχολεί, έχουν και αυτά τις ώρες τους. Όμως όταν δεν τρώει τότε είναι σημάδι ότι κάτι είχε (αυτά σας τα λέω γιατί μίλησα με κτηνίατρο για το ίδιο θέμα λίγες μέρες πριν)

      Διαγραφή
  20. Γεια σας, πρόσφατα απέκτησα ένα κουνέλι ράτσας νάνος (η λιονταράκι όπως μας το είπαν), και έχει φάγωθει να δαγκώνει τα κάγκελα.. αρχικά ήταν μόνο το βράδυ γύρω στις 3-6 τα ξημερώματα οπότε το έπαιρνα λίγο αγκαλιά παίζαμε έτρωγε λίγο χόρτο και ξανά κοιμόταν.. τις τελευταίες τέσσερις μέρες όμως δεν ηρεμεί. Πέρα από το ότι το κάνει από τις 2 το βράδυ μέχρι το ξημέρωμα, πλέον το κάνει και το πρωί. Το τραβάει με μανία και μίσος και δεν σταματάει όσο και αν του μιλάω η τον χαϊδεύω. Δοκιμασα να τον βγάλω έξω για 10 λεπτά να ηρεμήσει και μόλις τον έβαλα μέσα ξανά άρχισε. Δοκίμασα να τον σκεπάσω με σεντόνι μήπως φοβάται, δούλεψε την πρώτη νύχτα αλλά μετά όχι.. εχθές δεν άντεξα άλλο τον έβγαλα από το δωμάτιο και τον έβαλα σε άλλο χώρο γιατί διάβασα σε ένα φορουμ ότι βοηθάει.. από τις 2-6 βοήθησε.. μετά πάλι ξεσηκωσε το σπίτι.. Σας παρακαλάω πείτε μου ότι μπορείτε να μου προτείνετε κάτι ή αν ξέρετε οτιδήποτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμεμα το ιδιο ακριβως κανει με τα καγκελα ειχα αρχισει να το μαλωνω οταν το εκανε. Τωρα του βαζω ενα ρολο κουζινας μεσα στο κλουβι που διαβασα οτι τους αρεσει να παιζουν φια τα δοντια τους κ παρατηρησα δεν εχει ξαναδαγκωσει κ τα καγκελα

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα σας, έχουμε ένα κουνελάκι θηλυκό νανακι 5μιση μηνών. Τους τελευταίους 2 μήνες είχε μάθει κ έκανε τις ακαθαρσίες του μόνο στο κλουβακι του κ όχι τις ώρες που ήταν ελεύθερο στο σπίτι (πρόσβαση είχε συνεχώς στο κλουβακι του αν ήθελε κ έμπαινε από μόνο του) έχει τώρα εδώ κ 2 βδομάδες που όταν ανεβαίνει στο κρεβάτι ή στον καναπέ κάνει τσισα του κ ενώ το μαλώνουμε κ δεν το αφήνουμε πια να ανεβαίνει βρίσκει ευκαιρία κ πάει πάλι κ τα κάνει, γιατί άλλαξε η συμπεριφορά του; Κ τι μας προτείνετε να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Αποτελεσμα την εχω μόνο στο μπαλκόνι και τη φέρνω μέσα μόνο στο κλουβί και εχω στεναχωρεθει πάρα πολύ. Μου λείπει η παρουσία της στο σπίτι και ανησυχώ οτι δεν θα διορθωθεί. Τώρα κατουραει έξω από τη μπαλκονοπορτα λες και θελει να με τιμωρήσει. Θα ήθελα κι εγώ μία συμβουλή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Κουνελια © 2012 | Designed by Cheap Hair Accessories

Thanks to: Sovast Extensions Wholesale, Sovast Accessories Wholesale and Sovast Hair